sâmbătă, septembrie 08, 2007

si in plus alta era povestea


am primit desigur pe mail aceasta graitoare imagine. am ramas blocata. m-a mirat faptul ca e scris corect, cu virgula, cu semnul intrebarii - cine a scris a fost furios si dornic sa-si comunice furia. sau poate nu e vorba de furie aici. ciudat e ca, daca respectivul copy a avut neinspirata idee, langa el a fost un art, amandoi au fost supravegheati de un creative director si in final nu cred ca bt -ul a fost obtinut din aer. ca sa ajungi la copy treci printr-un intreg circuit, asa ca cine a scris mesajul cu pricina s-a adresat copy-ului cu un motiv.


the other side speaking:

Shah Rouf este optimist si cind vine vorba in a explica morbiditatea de care a fost acuzata reclama Aviva si spera ca „aceasta controversa sa ii indemne pe romani sa ia si anumite masuri“. „Batrinetea este o etapa a vietii la care ajungem cu totii fie ca vrem, fie ca nu, fie ca ne gindim, fie ca nu ne gindim“, trage concluzia seful de la Aviva.


ma rog, se pare ca publicitatea nu-i ocoleste pe publicitari. o reactie plina de pasiune este always better than a... intr-un fel te responsabilizeaza si iti aduce aminte ca, undeva dupa lantul de superiori si colegi de industrie (:D) nu e un gol de opinie.
brusc imi aduc aminte de discutiile interminabile in care argumentam cine stie ce concept si mi se raspundea: si tu ce crezi ca o sa inteleaga bizonul din asta?

Etichete:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire